dimarts, 30 de juny del 2015

Fairy Tales Squad

Dels més recents treballs que he fet aquest curs és aquesta sèrie de dibuixos de diferents protagonistes de relats infantils. Com es tractava d'un exercici lliure, jo em vaig decantar per la tècnica a tinta i un format A4 (tot i que l'espai que ocupen les il.lustracions finals és més proper a un A5). També vaig intentar que la selecció de personatges escollida fos representativa i variada, agafant personatges d'autors de diferents nacionalitats. 




Aquestes quatre il.lustracions corresponen a les primeres proves que vaig fer provant diferentes tècniques i formats. D'esquerra a dreta: l'Alícia de en Terra de Meravelles, de l'escriptor anglès Lewis Carroll, realitzada amb llapis de fusta de color negre. Al seu costat, en Pinotxo, de l'escriptor italià Carlo Collodi, fet amb bolígraf de tinta negra. Després vindrià en Peter Pan al costat de la seva fada Campaneta, de l'escriptor britànic J. M. Barrie, executat amb bolígraf negre i colorejat lleugerament amb aquarel.la. I, per acabar, la prova més definitiva, un dibuix de Clara, la protagonista del conte de l'autor alemany Ernst T. A. Hoffmann, "El Trencanous".


Les il.lustracions definitives (que acabaren sent només tres per la falta de temps!), fetes a tinta. D'esquerra a dreta: el Petit Príncep, del conte homònim de l'autor francès Antoine de Saint-Exupéry; i al seu costat Pippi Calcesllargues, la protagonista absoluta dels llibres de l'escriptora sueca Astrid Lindgren. 

I, per últim, la Sireneta, del conte de l'escriptor danès Hans Christian Andersen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada